آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل

گوگل یکی از بهترین و محبوبترین موتورهای جستجو را دارد و در کنار آن سیستم های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. یکی از این سیستم ها Google sites است که از طریق آن کاربران می توانند برای خود سایت طراحی کنند و به کسب درآمد بپردازند. در این مطلب به صورت گام به گام و تصویری به آموزش ساخت یک سایت رایگان پرداخته خواهد شد.  شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید، ما از طراحی سایت در اصفهان تا ارائه خدمات سئو همراه شما خواهیم بود.

ایندکس گوگل چیست؟ دلایل ایندکس نشدن سایت + راه حل

آموزش ساخت سایت در گوگل به صورت تصویری

برای شروع ساخت یک سایت شما نیاز به تخصص خاصی ندارید و با چند کلیک ساده می توانید سایت خود را بسازید. کافیست تا مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

در مرحله اول باید در سیستم گوگل صاحب حساب کاربری شوید و یک اکانت جیمیل برای خود بسازید سپس به سایت https://sites.google.com وارد شوید تا یک صفحه مانند شکل زیر برای شما باز شود. سپس روی علامت به اضافه در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید.

آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل-مرحله 1

در مرحله دوم اسم و آدرس سایت خود را وارد کنید و حتما به این نکته توجه کنید که آدرس سایت شما باید Unique ولی نام می تواند تکراری باشد. بعد از وارد کردن نام و آدرس گزینه create را بفشارید تا سایت شما ساخته شود.

آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل-مرحله 2

در مرحله سوم باید رنگ و قالب سایت خود را انتخاب کنید. معمولا افرادی که دانش طراحی سایت را دارند از کدهای html/ css طرح موردپسند خود را می سازند ولی اگر چنین دانشی ندارید می توانید از قالب ها و رنگ های آماده گوگل سایتس یکی را انتخاب کرده و یا با کلیک روی browse the gallery for more از عکس های شخصی خودتان استفاده کنید. بعد از انتخاب قالب نوبت به انتخاب تم می رسد که کلیک روی select a theme امکان پذیر است. شما اکنون یک وبسایت رایگان در گوگل سایتس به وجود آوردید.

آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل-مرحله 3

در مرحله چهارم شما می توانید برای ویرایش طرح قبلی سایت خود اقدام کنید. با دکمه هایی که در پیش روی خود می بینید می توانید وبسایت خود را سفارشی کنید و علاوه بر قالب و تم برخی از المان ها را فعال یا غیرفعال کنید. گزینه Gear را انتخاب کرده و بر Edit site layout کلیک کنید.

آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل-مرحله 4

در مرحله پنجم نوبت به ساخت صفحات برای وبسایت شما می رسد که این کار با کلیک بر روی Create page امکان پذیر خواهد بود. هربار که می خواهید یک صفحه جدید بسازید باید این مرحله را طی کنید و برای هر صفحه یک رنگ و قالب و تم جداگانه انتخاب کنید.

آموزش تصویری ساخت سایت در گوگل-مرحله 5

نکات پس از ساخت سایت در گوگل

در پایان باید بگوییم که این تازه اول راه است و شما می توانید برای ارتقا بخشیدن به وبسایت نوپای خود کارهای زیادی انجام دهید. گزینه learn more برای اطلاعات بیشتر به شما کمک خواهد کرد و بعد از آن نوبت به تولید محتوا در وبسایت می رسد. مهمتر از همه مراحلی که برای طراحی سایت انجام دادید باید با کلیک بر گزینه Manage site به مدیریت سایت خود بپردازید. با مدیریت سایت شما می توانید پیکربندی و قالب سایت را تغییر داده و جزئیات بیشتری به آن بیفزایید.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اصفهان سئو در ارتباط باشید. این مجموعه یکی از بهترین شرکت های سئو در اصفهان است که شما می توانید برای ساخت سایت و دیده شدن آن از آن ها کمک بگیرید. راه اندازی وب سایت در اصفهان را به شرکت های معتبر و کار درستی همچون سئو سایت اصفهان، پونه مدیا و... بسپارید. 

ساخت سایت رایگان در گوگل

بالا آوردن سایت در جستجوی گوگل

نوشتن دیدگاه