سئو کار چیست

سئو کار متخصصی است که سئو یک سایت را تجزیه و تحلیل می‌کند و برای بهینه سازی موتورهای جستجو دست به تغییرات اساسی می‌زند. با اصلاحات و تغییراتی که سئو کار در سئو سایت شما انجام می‌دهد، سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری بدست می آورد. یک متخصص سئو برای اطمینان از ارتباط صفحه‌ها و تجربه کاربری مثبت تمام صفحه‌های سایت را بهینه می‌کند و ترافیک سایت و میزان آگاهی‌رسانی نام تجاری را مورد بررسی قرار می‌دهد. به عبارت دیگر، سئو کار هیچ تفاوتی با بازاریاب دیجیتال یا سنتی ندارد: او در نهایت برای فروش کارفرما تلاش می‌کند.  شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت وردپرس اصفهان با ما تماس بگیرید، ما از طراحی سایت در اصفهان تا ارائه خدمات سئو همراه شما خواهیم بود.

اهمیت استخدام سئو کار

سایت‌هایی که برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده‌اند در صفحاتی از نتایج گوگل قرار می‌گیرند که کاربر به هیچ عنوان به آنها مراجعه نمی‌کند و این امر باعث کاهش ترافیک سایت می‌شود. اگر سایت شما نتواند از طریق بازدیدکننده به ترافیک مناسب دست پیدا کند ارزش خود را از دست می‌دهد و منجر به کسب درآمد نمی‌شود. هنگامی که کاربر کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو تایپ می‌کند، اگر سایت شما بهینه شده باشد در نتایج گوگل به او پیشنهاد داده می‌شود و در معرض دیدش قرار می‌گیرد؛ با این استراتژی سئو تضمین می‌کند که شما ترافیک هدفمند دریافت خواهید کرد. در صورتی که کاربر بتواند پاسخ پرسش‌های خود را در سایت شما بیابد، از یک کاربر ساده به یک مشتری وفادار تغییر نقش می‌دهد. در ادامه مطلب دلایلی را مشاهده می‌کنید که به شما نشان می‌دهند چرا باید برای استخدام سئو کار اقدام کنید:

صرفه‌جویی در زمان
زمان، به ویژه در تجارت، ارزشمند است. اگرچه می‌توانید شیوه‌ها و استراتژی‌های سئو را فرابگیرید، اما در نظر داشته باشید که این کار بسیار زمان‌بر است. همچنین، اگر سعی می‌کنید سایت یا محتوای خود را برای سئو بهینه کنید، ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شوید که خودتان قادر به تشخیص آنها نیستید و اصلاح این اشتباهات طولانی‌تر خواهد شد.

صرفه‌جویی در هزینه
نرم‌افزارها و افزونه‌های فراوانی در اینترنت وجود دارند که تضمین می‌کنند برای سئو سایت شما مفید هستند و سایت شما را به درآمدزایی می‌رسانند. این ابزارها در بهترین حالت تنها نیمی از کار شما را پیش می‌برند و در نهایت علاوه بر اینکه یک یا چند بار برای آنها هزینه می‌کنید، مجبور به استخدام سئو کار خواهید شد. آموزش سئو اصفهان را در این سایت می توانید فرا بگیرید.

اهمیت استخدام سئو کار 

دستیابی به نتایج بهتر
سئو کار با سال‌ها تجربه می‌تواند به طور موثرتری از خودتان یا ابزارهای آنلاین سئو سایت شما را بهینه کند. این افراد متخصص می‌توانند با کسب اطلاعات در زمینه اهداف و نیازهای شما به راحتی سایت شما را به نتایج برتر موتورهای جستجو برسانند.

بهره‌گیری از آخرین تکنیک‌های سئو
سئو کار از آخرین تکنیک‌های سئو اطلاع دارد و از آنها برای پیشرفت سایت شما و دستیابی به هدفتان استفاده می‌کند. سئو کار با دانش زبانی بالایی که دارد ساعت‌ها به دنبال استراتژی‌های سئویی می‌گردد که در سایت‌های حرفه‌ای و کاربردی به کار گرفته می‌شوند و این دقیقا همان دلیلی است که شما باید برای استخدام سئو کار اقدام کنید.

دریافت ترافیک ارگانیک
مهمترین کاری که یک سئو کار انجام می‌‎دهد این است که مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می‌کند. بر خلاف ترافیک پولی، ترافیک ارگانیک به این معنی است که بازدیدکنندگان از نتیجه موتور جستجو با سایت شما روبه‌رو می‌‌شوند. با بهره‌گیری از روش‌های کاربردی، مشتری ایده آل شما در صفحات مربوطه در سایت شما قرار می‌گیرد و خرید می‌کند.

اهمیت استخدام سئو کار 

سئو کار چگونه به پیشرفت سایت شما کمک می‌کند؟

سئوکار با انجام چندین فعالیت‌ تخصصی مختلف سایت شما را بهینه می‌کند و باعث پیشرفت کسب و کار شما می‌شود.

  • تحقیق: اولین قدم سئو کار تحقیق در مورد شرکت، سایت، صنعت و رقبای شما است. این متخصص با شناسایی نیازها و اهداف شما در بازار رقابتی آنلاین و همچنین با بررسی رقبای شما و تشخیص نقاط قدرت و ضعف آنها کارش را شروع می‌کند.
  • بهینه سازی: سئو کار سایت شما را با بهبود سرعت بارگیری سایت، افزایش قابلیت استفاده و در نتیجه اصلاح تجربه کاربر برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند. رعایت موارد ذکر شده به شدت در سئو سایت شما موثرند.
  • محتوا: سئو کار محتوای موجود در سایت شما را بررسی می‌کند و در صورت نیاز آنها را تغییر داده و اصلاح می‌کند. سئو کار حرفه‌ای به درستی می‌داند که یک سایت تجاری علاوه بر محتوای مربوط به محصولات و خدمات باید محتوای آموزشی و سرگرم‌کننده نیز داشته باشد تا بتواند کاربران را برای مدت طولانی‌تری در سایت حفظ کند.
  • کلمات کلیدی: سئو کار با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی که توسط مشتریان احتمالی شما در موتورهای جستجو تایپ می‌شوند به شما کمک می‌کنند نیازهای آنها را با محتوای سایت شما مرتبط و همسو کنند.
  • دریافت لینک: لینک‌های ورودی به افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کنند. همچنین دریافت لینک از سایت‌های معتبر باعث معتبر خوانده شدن سایت شما توسط گوگل می‌شود.
  • ارزیابی: سئو کار برای اطمینان از دستیابی به نتایج مورد نظر، تمامی استراتژی‌هایی را که در سایت شما به کار می‌برد مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این متخصص با تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده می‌تواند بهترین استراتژی سئو را برای سایت شما به کار ببرد.

سئو کار چگونه به پیشرفت سایت شما کمک می‌کند؟ 

مسئولیت‌های سئو کار

مسئولیت‌های سئو کار بر اساس این که در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کار می‌کند یا به صورت مستقل مشغول به کار است کمی متفاوت خواهد بود، اما به صورت کلی مسئولیت‌های سئو کار شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده از استراتژی‌های سئو به منظور دریافت رتبه برتر در گوگل
  • توسعه و ادغام استراتژی‌های بازاریابی محتوا
  • استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای توزیع محتوا و تشویق سایت‌های خارجی برای پیوند به سایت مشتری
  • دریافت ترافیک ارگانیک و هدفمند
  • استفاده از تجربه کاربر (UX) و روش‌های بهینه سازی نرخ تبدیل برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران فعال‌تر
  • تولید محتوای جذاب و حرفه‌ای و در عین حال مناسب سئو
  • شناسایی مخاطب هدف
  • شناسایی و استفاده از کلمات و عبارات کلیدی در محتوای سایت

 

سوالات مربوط به استخدام سئو کار

لازم است پیش از استخدام سئو کار اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و از آنها یک لیست تهیه کنید. با توجه به این لیست و همچنین برای آشنایی با این متخصصان و تشخیص اینکه آیا می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند یا خیر به طرح سوالات زیر بپردازید.

  • آیا می‌توانم سایت‌های‌ مشتریان پیشین و فعلی شما را مشاهده کنم؟
  • هزینه انجام سئو توسط شما چقدر است؟
  • از چه استراتژی‌هایی برای بهبود رتبه بندی ارگانیک استفاده می‌کنید؟
  • چگونه نتایج کار را ردیابی و نظارت می‌کنید؟
  • چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید؟
  • مشاهده نتایج چقدر زمان می‌برد؟

 شما می توانید برای دریافت مشاوره سئو حرفه ای همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در شرکت اصفهان سئو به شما کمک می کنند تا با استفاده از مهارت نیروهای متخصص سئو، رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرید. متخصصان سئو تیم اصفهان سئو یکی از بهترین شرکت های خدمات سئو در اصفهان است. شما با اطمینان خاطر می توانید در هر جای ایران که باشید، سئو سایت خود را به اصفهان سئو بسپارید. برای استخدام سئوکار در اصفهان به سایت سئو اصفهان مراجعه کنید و با پر کردن فرم درج شده در سایت و ارسال روزمه منتظر تعیین وقت مصاحبه حضوری باشید.

نوشتن دیدگاه