تولید محتوا برای حضور در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی الزامی است. کلیه کسب و کارهای اینترنتی برای ماندگاری در اینترنت و فضای مجازی به تولید محتوا نیاز دارند. در غیر اینصورت مخاطبان و مشتریان خود را از دست می دهند و نمی توانند محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند. برخی از صاحبان کسب و کار، خود اقدام به تولید محتوای سایت می کنند اما تولید محتوا کاری تخصصی است و باید طبق اصول سئو و بر اساس تقویم محتوا در زمان های مناسب انجام گیرد. در صورتی که تولید محتوا طبق اصول و الگوریتم های گوگل انجام نشود، فاقد ارزش است و می تواند به وب سایت ها آسیب وارد کند.

با توجه به حساسیت های تولید محتوا بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها، روند تولید محتوای خود را به شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا می سپارند. شرکت هایی که این نوع خدمات را ارائه می دهند، پکیج های مختلفی را برای افراد در نظر می گیرند که هر یک قیمت های متفاوتی نیز دارند. در اینجا قصد داریم با قیمت پکیج تولید محتوا در اصفهان و عوامل موثر بر روی تعرفه تولید محتوای متنی آشنا شویم. با سئو اصفهان همراه باشید.

خرید پکیج تولید محتوا

کسب و کارهای اینترنتی برای تحقق اهداف بازاریابی اینترنتی خود، اقدام به خرید پکیج تولید محتوا می کنند. پکیج های تولید محتوا به صورت هدفمند می توانند کسب و کارهای اینترنتی را رشد دهند و آن ها را در گوگل، ارتقا رتبه دهند. افراد می توانند با توجه به اهداف بازاریابی خود و بودجه ای که در اختیار دارند، پکیج تولید محتوای مناسب خود را خریداری کنند.

خرید پکیج تولید محتوا

پکیج های مختلف تولید محتوا عبارتند از:

 

خدمات

پکیج برنزی

پکیج نقره ای

پکیج طلایی

تعداد محتواها

۸

۱۲

۱۵

تعداد کلمه ها

۱۲۰۰

۱۲۰۰

۱۲۰۰

زمان تحویل 

۴ تا ۶ روز کاری

۳ تا ۴ روز کاری

۱ تا ۲ روز کاری

کیورد ریسرچ

ندارد

ندارد

دارد

لینک سازی داخلی

ندارد

ندارد

دارد

انتخاب عناوین بهینه

دارد

دارد

دارد

تدوین تقویم محتوایی

ندارد

دارد

دارد

عنوان سئو و متا دسکریپشن

در صورت درخواست کارفرما

دارد

دارد

توجه به چگالی کلمه‌های کلیدی اصلی و فرعی

دارد

دارد

دارد

رعایت اصول نگارشی

دارد

دارد

دارد

روان و خوانا بودن متن

دارد

دارد

دارد

نگارش رپورتاژ آگهی

ندارد

دارد (۱ محتوای ۱۲۰۰ کلمه ای)

دارد (۲ محتوای ۱۲۰۰ کلمه ای)

قیمت پکیج تولید محتوا به صورت ماهانه

۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان

۱.۵ تا ۳ میلیون تومان

۲ تا ۴ میلیون تومان در ماه

 

عوامل موثر بر روی تعرفه تولید محتوا متنی

تولید محتوای متنی یکی از اصلی ترین و مهم ترین نوع تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی است. یک محتوای متنی باید غیر تکراری و مستند باشد. محتوای کپی شده، موجب امتیاز منفی در گوگل شده و به سایت آسیب های جدی وارد می کند. بنابراین برای افزایش رتبه سایت باید تولید محتوای تخصصی و منحصر به فرد تهیه کرد و در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را انجام داد. تولید محتوا متنی با هزینه های متفاوتی انجام می شود و قیمت آن نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل زبان محتوا، تعداد کلمات، نوع آن و غیره می باشد. در ادامه به بررسی جزئیات این عوامل می پردازیم:

  • زبان محتوا: اولین عاملی است که بر روی قیمت پکیج تولید محتوا موثر است. تولید محتوا معمولا به زبان های فارسی و انگلیسی انجام می شود و هر کدام تعرفه مشخصی دارد. در کلیه شرکت های ارائه دهنده خدمات محتوا، هزینه تولید محتوای انگلیسی به مراتب بالاتر از تولید محتوای فارسی است. بنابراین برای تعیین دقیق هزینه تولید محتوا ابتدا باید زبان آن تعیین شود.
  • تعداد کلمات محتوا: از دیگر عواملی که بر روی تعرفه تولید محتوا متنی اثر گذار است، تعداد کلمات آن خواهد بود. انواع مقالات و محتواهای متنی بر حسب تعداد کلمه، قیمت گذاری می شوند. بنابراین تعداد کلمه محتوا اثر مستقیم بر قیمت آن دارد. در برخی موارد در صورت سفارش تعداد کلمه زیاد، تخفیف هایی برای کارفرما در نظر گرفته می شود. 
  • نوع محتوا: محتواهای مورد نیاز برای فضای مجازی و اینترنت در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از متداول ترین انواع محتوا شامل مقاله، پست وبلاگ، محتوای صفحات وب، معرفی محصول یا خدمات و رپورتاژ آگهی می شود. هر یک از انواع محتوا، تعرفه متفاوتی دارند که بر قیمت نهایی تولید محتوا اثرگذار است.

عوامل موثر بر روی تعرفه تولید محتوا متنی

  • تعداد محتوا: برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا، در صورتی که تعداد محتوای درخواستی بالا باشد، تخفیفاتی بر روی قیمت پکیج تولید محتوا خود قرار می دهند و قیمت های متفاوتی را به کارفرمایان ارائه می دهند.
  • لحن محتوا: برخی از شرکت های تولید کنند محتوا هنگام تعیین قیمت پکیج تولید محتوا، لحن محتوا را نیز در نظر می گیرند. لحن یک محتوا می تواند، دوستانه و غیر رسمی، ادبی و رسمی و یا محاوره ای باشد. در صورتی که نوع لحن محتوا جزء فاکتورهای قیمتی یک شرکت باشد، این مورد نیز بر روی تعرفه تولید محتوا اثرگذار می باشد.
  • نوع تولید محتوا: محتوا معمولا به صورت تحقیقی و تالیفی و یا به صورت ترجمه ای نوشته می شود. قیمت محتوای ترجمه ای بالاتر از محتوای تالیفی است. بنابراین نوع تولید محتوا اثر مستقیم بر قیمت آن دارد.

در این مقاله به بررسی قیمت پکیج تولید محتوا در اصفهان و عوامل موثر بر قیمت تولید محتوای متنی پرداخته شد. با استفاده از پکیج های تولید محتوا می توانید با هزینه مناسب، محتوای مورد نیاز برای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را به دست بیاورید. با این کار می توانید در گوگل افزایش رتبه و جایگاه کسب کنید. تولید محتوا در اصفهان را به تیم سئو اصفهان بسپارید. اصفهان سئو پکیج های کاربردی تولید محتوا را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید علاوه بر خدمات یاد شده برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در اصفهان با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. 

 

نوشتن دیدگاه