وظایف تولید کننده محتوا

پیش از اینکه به وظایف تولید کننده محتوا بپردازیم، لازم است تولید کننده محتوا را خدمت شما معرفی کنیم. تولید کننده محتوا فردی است که برای مخاطبان خاص کارفرما مطالب آموزشی و سرگرم کننده تولید می‌کند تا از طریق رسانه‌ها یا کانال‌های مختلف منتشر شوند. تولید محتوا شامل ساخت خبرنامه‌ها، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، بروشورها، مقالات، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر می‌شود. تولید کننده محتوا پیام کسب و کارها را بر اساس استراتژی بازاریابی محتوا طراحی و خلق می‌کند. این افراد حرفه‌ای با ایجاد محتواهای متقاعدکننده به صاحبان مشاغل کمک می‌کنند ارزش خدمات و محصولات خود را در قالب محتوای نوشتاری و بصری به مخاطبان هدفشان انتقال دهند. هدف اصلی تولید کننده محتوا اعتماد سازی مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شرکت‌ها است. اگر به نوشتن مطالب با موضوعات متنوع و جدید علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این پست را مطالعه کنید و از وظایف تولید کننده محتوا اطلاعات کسب کنید. شاید به این نتیجه برسید که می‌توانید به عنوان یک تولید کننده محتوای خوش ذوق با شرکت‌های بزرگ همکاری کنید. با اصفهان سئو همراه باشید.

شرح وظایف تولید محتوا کننده

با وجود اینکه نحوه تولید و انتشار محتوا در چند دهه گذشته تغییرات قابل توجهی کرده، هدف تولید محتوا تغییر نکرده است. پادکست‌ها، مقالات، ویدیوهای آموزشی و اینفوگرافیک‌ها همگی قالب‌های مختلفی هستند که محتوا بر اساس آنها تولید می‌شود. اینکه کدام یک از قالب‌های ذکر شده بیشترین تاثیر را روی مخاطبان هدف شرکت کارفرما می‌گذارد می‌تواند موفقیت کسب و کار را تضمین کند. وظایف تولید محتوا کننده می‌تواند بر اساس نیازهای کارفرما تغییر کند اما اصلی‌ترین وظایف تولید کننده محتوا شامل خلق محتوای باکیفیت، دست اول و جذاب بر اساس یک قالب خاص است.

شرح وظایف تولید محتوا کننده

اگر قصد دارید برای استخدام تولید کننده محتوا اقدام کنید اما از وظایف این فرد اطلاعات کافی ندارید، با اصفهان سئو همراه باشید تا شرح وظایف تولید محتوا کننده را با یکدیگر مرور کنیم. برخی از وظایف تولید کننده محتوا به شرح زیر است:

  • انجام تحقیقات ابتدایی در زمینه موضوعات مرتبط با صنعت کارفرما
  • استفاده از پلتفرم‌های متنوع انتشار محتوای دیجیتال، ایجادپیش‌نویس‌ها با ساختار مناسب پلتفرم مورد نظر
  • بررسی خدمات و محصولات شرکت کارفرما و جمع آوری آنها در قالب فهرست
  • گفتگو با شرکت کارفرما و درک اهداف تجاری آنها
  • ویرایش و اصلاح محتواهای تولید شده قبل از انتشار
  • تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر و دستیابی به برترین کلمات و جملات کلیدی برای بهینه سازی محتوا
  • تبلیغ محتوا در کانال‌ها و رسانه‌های اجتماعی متنوع و نظارت بر نحوه و میزان تعامل (میزان دریافت نظرات مثبت و منفی و تعداد اشتراک گذاری محتوا توسط کاربران پلتفرم مورد نظر)
  • شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهاد موضوعات جدید
  • برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی با سایر اعضای تیم تولید محتوا
  • اندازه گیری و بررسی میزان ترافیک سایت، میزان نرخ تبدیل و نرخ پرش
  • تولید محتوای نوشتاری، ویرایش مطالب، وبلاگ نویسی تخصصی و به روز رسانی محتواهای منتشر شده، از بروشورهای تبلیغاتی و بازاریابی محتوا گرفته تا ایمیل‌ها، محتوای وب‌سایت‌ها و موارد دیگر. اطمینان از رعایت تکنیک‌های سئو برای ایجاد محتوای دیجیتال مناسب موتورهای جستجو نظیر گوگل
  • ایجاد پست‌های اختصاصی برای رسانه‌های اجتماعی و مدیریت حساب‌های کاربری (اکانت منیجینگ)، پاسخ دادن به سوالات و نظرات کاربران
  • همکاری با بخش‌های مختلف شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و شرکت کارفرما، ایده‌ پردازی و اشتراک گذاری ایده های خلاقانه
  • نظارت بر روند تولید محتوا و پایبندی به اهداف کارفرما
  • ارائه گزارش هفتگی یا ماهانه از تاثیر محتوا بر مخاطبان هدف

شرح وظایف تولید محتوا کننده

اگر به عنوان یکی از علاقه‌مندان تولید محتوا قصد دارید با فراگیری مهارت‌های اشاره شده در این پست وارد بازار تولید محتوا شوید، باید مهارت‌های فردی خود را نیز تقویت کنید. این مهارت‌های فردی شامل پایبندی به تاریخ‌های هدف، زمان بندی دقیق، مدیریت وظایف و دیگر مهارت‌های این چنینی می‌شود که برخی از آنها نیاز به یادگیری و تمرین دارند. علاوه بر این مهارت‌ها، تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو به حوصله و دقت بسیار بالایی نیاز دارد و ممکن است شما به عنوان یک تولید کننده محتوا برای ساعت‌های طولانی پشت میز کامپیوتر خود بنشیند و مجبور شوید بارها یک مطلب را تایپ کنید و پاک کنید تا در انتها بتوانید به محتوای مورد تأیید کارفرما دست پیدا کنید. همکاری با اعضای دیگر تیم تولید محتوای شرکت‌های بزرگ، انتقاد پذیری و اعمال اصلاحات مورد نظر کارشناسان نیز از مواردی هستند که به عنوان یک تولید کننده محتوا موظف به پیروی از آنها خواهید بود. اگر برای شما این سوال پیش آمده باشد که تاثیر تولید محتوا بر موفقیت کسب و کارها چیست و چگونه یک تیم می‌توانند باعث توسعه یک برند تجاری ناشناخته شوند، همچنان با اصفهان سئو همراه باشید.

تاثیر تولید محتوا بر موفقیت کسب و کارها

تولید و انتشار مداوم محتوای درجه یک، برند شما را شکل می‌دهد و تعریف می‌کند. متخصصان بازاریابی دیجیتال معتقدند قرارگیری محتواهای متنوع در کنار یکدیگر تصویر کسب و کارها را مانند یک پازل کامل می‌کند. محتوایی که به طور خاص برای کسب و کار شما ایجاد شده باشد، مانند دیگر فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال، نیازمند برنامه‌ ریزی دقیق و اجرای حرفه‌ای خواهد بود. اگر محتوای شما توسط متخصصان تولید محتوا ایجاد شود به راحتی می‌تواند با مخاطبان هدفتان ارتباط برقرار کند، ایجاد اعتماد کند و در نهایت فروش شما را افزایش دهد.

تاثیر تولید محتوا بر موفقیت کسب و کارها

تولید کنندگان محتوا براساس نیازهای شما به تولید محتوایی می‌پردازند که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند و آنها را به صفحات حساب‌های کاربری در رسانه‌های مختلف اجتماعی و در مرحله آخر به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کند. هدف اصلی از این کار افزایش ترافیک ارگانیک و غیرپولی وب‌سایت است. ترافیک ارگانیک زمانی به دست می‌آید که کاربران محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید را در موتورهای جستجو سرچ کنند و سپس سایت شما به عنوان سایت پیشنهادی موتور جستجو در صفحه نتایج به کاربر نشان داده شود. در صورتیکه کسب و کار مورد نظر بتواند بدون پرداخت هزینه‌ای خاص برای وب‌سایت خود، آن را به صدر نتایج گوگل برساند، به این معنی است که سایت مورد نظر توسط گوگل معتبر شناسایی شده است و ارزش پیشنهاد شدن به میلیون‌ها کاربر روزانه گوگل را دارد. در نتیجه، تنها روش دستیابی به ترافیک ارگانیک، تولید محتوا حرفه‌ای، سرگرم کننده و آموزشی است.

با بازدید روزانه از وب‌سایت اصفهان سئو از آخرین مطالب بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا اطلاعات کسب کنید و دانش خود را در این زمینه کاربردی به‌روز رسانی کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه