تبلیغات محیطی اصفهان یکی از راه های موثر و قدیمی برای معرفی کسب و کارها است. با استفاده از تبلیغات محیطی می توان در فضاهای مختلف شهری، معابر، وسایل نقلیه عمومی و غیره، نام کسب و کار خود را در ذهن افراد ثبت کرد و از این طریق بر روی مخاطب تاثیر گذاشت. در اینجا قصد داریم با تبلیغات محیطی اصفهان بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشد.

تبلیغات محیطی اصفهان چیست؟

تبلیغات محیطی یکی از روش های تبلیغاتی است که کسب و کار را در معرض دید عموم جامعه قرار می دهد. این نوع تبلیغات به شکل های مختلفی انجام می شود. برخی از روش های متداول تبلیغات محیطی شامل موارد زیر می شود:

  • تبلیغات ترانزیتی در وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تاکسی، مترو
  • نصب بیلبورد در خیابان ها و جاده های بیرون شهری
  • تبلیغات در معابر و پل های هوایی
  • نصب بنرهای تبلیغاتی
  • استندهای تبلیغاتی
  • دیوارنویسی
  • تراکت

تبلیغات محیطی اصفهان چیست؟

با استفاده از هریک از روش های فوق، در مواقعی که افراد در حال تردد در سطح شهر هستند، نام برند و خدمات را مشاهده می کنند. این کار می تواند اثرات مثبتی بر ذهن مخاطب داشته باشد و نام برند را در ذهن او ثبت کند. بنابراین کلیه افراد و مشاغلی که به دنبال سرمایه گذاری بر روی برندینگ کسب و کار خود هستند، از این نوع تبلیغات محیطی استفاده می کنند.

تبلیغات محیطی یا تبلیغات فضای مجازی؟ کدام را انتخاب کنیم؟

یکی از سوالات مهمی که ذهن صاحبان کسب و کار و مشاغل را به خود مشغول می کند این است که تبلیغات محیطی بهتر است یا تبلیغات فضای مجازی؟ برای پاسخ به این سوال باید جوانب مختلفی از تبلیغات محیطی و تبلیغات فضای مجازی را مورد توجه قرار داد. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

  • تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی نوعی تبلیغات سنتی محسوب می شود. به تعبیری می توان گفت این تبلیغات به صورت چهره به چهره انجام می شود و کاملا وابسته به مکان است. تبلیغات محیطی می تواند در ذهن مخاطب رسمیت بیشتری به کسب و کار ببخشد. در واقع مخاطب با دیدن بیلبوردهای یک کسب و کار در سطح شهر، به آن اطمینان بیشتری می کند و با آسودگی خاطر به استفاده از خدمات یا محصولات آن ترغیب می شود.

نکته مهم دیگر این است که تبلیغات محیطی را می توان به راحتی در محیط های پر تردد نصب کرد. همچنین در صورتی که در این نوع تبلیغات، خلاقیت کافی به کار گرفته شود، تبلیغات محیطی اصفهان می تواند اثربخشی بالایی داشته باشد. تبلیغات محیطی هزینه های متغیری دارد و با توجه به انواع مختلفی که دارد، دارای تفاوت هایی در هزینه است. به عبارت دیگر هزینه تبلیغات در معابر شهری با هزینه تبلیغات تراکتی کاملا متفاوت است. معمولا تبلیغاتی که در سطح معابر شهری و بین جاده ای انجام می شود، هزینه های بالاتری دارد. 

تبلیغات محیطی یا تبلیغات فضای مجازی؟ کدام را انتخاب کنیم؟

  • تبلیغات فضای مجازی

در کنار تبلیغات محیطی، تبلیغات فضای مجازی و آنلاین نیز وجود دارد. تبلیغات فضای مجازی وابسته به مکان خاصی نیست. هر نوع تبلیغاتی که به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی انجام می شود به صورت نامحدود در اختیار مخاطبان زیادی قرار می گیرد. بنابراین با چنین تبلیغاتی نه تنها در شهر خود بلکه می توان در شهرهای دیگر و مناطق بیشتری نیز فعالیت کرد. حتی در صورتی که یک کسب و کار ظرفیت های لازم را داشته باشد، می تواند در سطح فرامنطقه ای و بین المللی نیز مخاطب جذب کند. علاوه بر این، به منظور تبلیغات در فضای مجازی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلفی بستر لازم برای تبلیغات آنلاین را فراهم کرده اند. تبلیغات در فضای مجازی را می توان با هزینه مقرون به صرفه ای انجام داد و کسب و کار خود را معرفی کرد.

اما با توجه به بررسی های فوق شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که کدام یک از این روش های تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ در پاسخ باید گفت هر کسب و کار با توجه به نوع فعالیت خود و میزان گستردگی آن می تواند یک یا هر دو روش تبلیغاتی را استفاده کند. معمولا کسب و کارهای اینترنتی برای افزایش موفقیت خود بهتر است در حوزه تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند. در عوض توصیه می شود که کسب و کارهای سنتی و فیزیکی از تبلیغات محیطی اصفهان برای معرفی خود استفاده کنند. اما کارشناسان بازاریابی همواره بر این موضوع تاکید دارند که یک کسب و کار موفق برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود باید از هر دو روش استفاده کند تا مخاطبان خود را از طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد.

در پایان باید گفت با استفاده از تبلیغات محیطی اصفهان و تبلیغات فضای مجازی می توان مشتریان یک کسب و کار را افزایش داد و از این طریق سود بیشتر و درآمد بالاتری کسب کرد. بنابراین اگر به دنبال افزایش مشتری و سودآوری بالا هستید، باید در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تبلیغات با کارشناسان سئو اصفهان تماس حاصل فرمایید. سئو اصفهان برترین شرکت تبلیغات فضای مجازی اصفهان است. تبلیغات فضای مجازی کسب و کار خود را به تیم سئو اصفهان بسپارید. 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه