قیمت سئو

قیمت و تعرفه سئو سایت را باید چگونه محاسبه کرد

قیمت سئو  و هزینه نهایی که برای سئو سایت وجود دارد به عوامل زیادی وابسته است. قیمت سئو  در هر سایت با وب سایت دیگر متفاوت است و این تعیین قیمت با توجه به آنالیز چند ساعته ای که روی وب سایت انجام می شود صورت می گیرد. به بیانی دیگر قیمت سئو کلمات کلیدی و هزینه انجام سئو یک وبسایت عددی از پیش تعیین شده نیست و در صورتی که بدون هیچ بررسی و تحقیق میدانی برای سئوی سایت قیمتی بیان شود کاملا قابل تامل است.

شما می توانید از قیمت 10000000 ریال به بالا سئو خود را برون سپاری کنید در نظر داشته باشید رنج قمیت سئو با توجه به کیفیت خدمات دریافتی متفاوت است.

هک سئو – 20 تکنیک و ترفند برای جهش به رتبه یک

در حالت کلی قیمت سئو اصفهان و بهینه سازی وب سایت به موارد زیادی بستگی دارد. از موارد موثر بر هزینه انجام سئو می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • میزان رقابت بین کلمات کلیدی
  • عمر وب سایت و دامنه سایت
  • وضعیت و میزان رقابت بین کلمات کلیدی
  • میزان محتوا های اختصاصی وب سایت و کیفیت آن ها
  • تعداد کلمات کلیدی برای سئو سایت
  • تضمین جایگاه سایت بعد از تمام شدن قرارداد سئو سایت
  • استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید

قیمت و تعرفه سئو سایت را باید چگونه محاسبه کرد

کلمات کلیدی یک وب سایت برای کسب ترافیک و مشتری بیشتر تنها به چند کلمه کلیدی محدود نمی باشد و در یک پروژه سئو مدرن می بایست روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند سئو از دید گوگل بهینه تر و طبیعی تر باشد. به همین دلیل در صورتی که به دنبال کسب نتیج ماندگار برای وب سایت خود هستید می توانید پلن های زیر را مطالعه کنید. قیمت سئو اصفهان با توجه به کیفیت کار و نتیجه نهایی، بسیار مناسب و به صرفه است.

تعرفه سئو در اصفهان

قبل از پرداختن به مقوله تعرفه سئو در اصفهان باید این نکته را یادآور شویم که سئو خارجی سایت به تنهایی موثر نیست و در کنار آن باید مطالب و محتوای داخل سایت نیز بهینه باشد در غیر اینصورت حتی اگر با کارکردن بر روی سئو خارجی و تبلیغات، ورودی سایت افزایش یابد اما محتوای داخل سایت مطالب مورد انتظار و نیاز کاربران نباشد، رتبه سایت در نتایج گوگل پس از مدت زمان کوتاهی افت خواهد داشت. با توجه به مطالب گفته شده نیاز به انجام سئو داخلی و بهینه سازی محتوای سایت قبل از انجام سئو خارجی و تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی کاملا مشخص و واضح است. در سئو سایت عوامل مختلفی دخیل هستند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تحقیق درباره کلمات کلیدی درآمدزا
  • ایجاد و مدیریت صفحات فرود بر اساس کلمات کلیدی هدف
  • انتخاب و پیاده سازی استراتژی مناسب برای سایت
  • مشخص نمودن مسیر سئو برای دستیابی به نتایج مورد نظر
  • تولید محتوای با کیفیت و جذاب
  • انجام سئو بر روی محتواهای تولید شده
  • مدیریت درست بک لینک ها و انتشار رپورتاژ آگهی
  • ارتقا سرعت سایت به منظور بهبود فرایند سئو

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از تعرفه سئو در اصفهان با ما در اصفهان سئو همراه و همگام شوید تا علاوه بر آشنایی با راه ها و روش های سئو از پکیج های مختلف ارائه شده توسط تیم اصفهان سئو مطلع شوید. در این صفحه می توانید تعرفه های متفاوت انجام سئو را در قالب پکیج های ارائه شده مشاهده کنید و بر اساس نیاز و شرایط پروژه خود، بهترین بسته را انتخاب کنید. البته مشاورین ما برای ارائه اطلاعات مورد نیاز شما و همچنین دادن مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین پکیج در کنار شما هستند.

تعرفه سئو در اصفهان

قیمت سئو پروژه ای

سئو پروژه برای کسب و کار های بزرگ و افرادی که قصد برون سپاری روند سئو سایت را دارند، مناسب است. در فرآیند بهینه سازی پروژه ای پس از تعیین کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما، استراتژی های لازم برای سئو سایتتان تعریف می شود. پس از تعریف استراتژی بهینه سازی وب سایت به صورت مرحله ای توسط متخصصین این حرفه آغاز می شود. سئو پروژه برای کسب و کار های بزرگ و افرادی که قصد برون سپاری روند سئو سایت را دارند، مناسب است. اثر گذاری بالا، نتایج مشخص و پایدار از امتیازات این پنل هستند. شما عزیزان می توانید سوالات و ابهامات خود در رابطه با لیست قیمت سئو اصفهان را با کارشناسان اصفهان سئو در میان بگذارید.
قیمت سئو پروژه ای

قیمت پکیج سئو

قراردادهای سئو در بیشتر شرکت‌ها بر اساس پکیج‌هایی بسته می‌شود. این پکیج‌ها درواقع مجموعه‌ای از خدمات و قابلیت‌های مختلف را در خود جای می‌دهند که شرکت سئو به مشتری ارائه می‌کند. بسته به این که هرکدام از این پکیج‌ها چه ویژگی‎‌هایی داشته باشند یا چه خدمات و امکاناتی را به شما پیشنهاد دهند، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت.

یکی دیگر از عوامل تعیین‌کنندۀ قیمت پکیج سئو، میزان سختی و رقابت کلمات کلیدی در کسب‌وکار شماست. در هر پکیج سئو بخشی از قرارداد به کلمات کلیدی‌ای اختصاص دارد که شرکت سئو تعهد می‌دهد شما را با آن کلمات به صفحۀ اول گوگل بیاورد. سختی و میزان رقابت در این‌جا به عاملی مهم و تعیین‌کننده تبدیل می‌شود. اگر رقبای شما قدرتمند و سابقه‌دار باشند، رساندن شما به جایگاه آن‌ها کار دشوارتری است. این باعث می‌شود تا چیدمان پکیج سئو شما و درنتیجه قیمت آن به مراتب تغییر کند.

عوامل دیگری مثل بزرگی سایت شما، نوع آن (شرکتی، فروشگاهی و ...)، تعداد محصولات، تمرکز نسبی سایت، گسترۀ مشتریان، ساختار سایت و ... بستگی دارد. در ادامه پکیج‌های سئو ارائه شده در اصفهان سئو را می‌بینید که به بر اساس دشواری هر پروژه، نیاز و بودجۀ مشتری به سه گروه برنزی، نقره‌ای و طلایی تقسیم می‌شوند.

پکیج های سئو پروژه ای در سئو سایت اصفهان

هزینه انجام سئو و لیست خدمات ارائه شده در پکیج های مختلف در سئو سایت اصفهان به شرح زیر است:

شمارهتوضیح پکیج سئوبرنزینقره ایطلایی
شرایط پایه قراداد سئو
 1 قیمت سئو اصفهان (ماهانه به تومان) 10 میلیون تومان 20 میلیون تومان 40 میلیون تومان
2 مدت زمان پروژه سئو 12 ماه 12 ماه 12 ماه
تولید محتوا
1 تولید محتوا(حداقل کلمه) 9000 کلمه 20000 کلمه 44000 کلمه
2 تولید محتوا برای محصولات یا خدمات 4000 کلمه 6000 کلمه 15000 کلمه
3 تولید کامنت در سایت 0 1500 کلمه 4000 کلمه
بررسی وبسایت
1 پیدا کردن کلمات کلیدی
2 افزایش رتبه در کلمات کلیدی 20 کلمه 50 کلمه 100 کلمه
3 آنالیز URLها
4 آنالیز بک لینک ها
5 آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
6 آنالیز محتوای تکراری
7 آنالیز ساختار وبسایت
8 آنالیز رقبا
سئو داخلی
1 بررسی URLها
2 دوباره نویسی URLها
3 بهینه سازی عنوان صفحات 20 صفحه 40صفحه 100صفحه
4 بهینه سازی متا تگ ها
5 بررسی انتخاب صحیح کلمات کلیدی
6 بهینه سازی انکر تکست
7 بهینه سازی متن جایگزین تصویر
8 ساختن صفحه 404 سفارشی
9 بهینه سازی تگ های هدر
10 ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز) 5صفحه 10صفحه 25 صفحه
11 بهینه سازی تگ کانونیکال
12 بهینه سازی robots.txt
13 بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
14 بهینه سازی کد ها
15 بهینه سازی سرعت سایت
16 لینک سازی داخلی
17 بررسی ریدایرکت ها
18 رفع خطاهای 404
سنجش سازگاری وبسایت
1 چک کردن لینک های نامعتبر
2 چک کردن حجم صفحه
3 چک کردن استاندارد های W3C -
4 چک کردن نمایش صحیح وب سایت در مرورگرهای مختلف - -
سئو خارجی
1 لینک سازی طبیعی
2 رپورتاژ آگهی 3 9  20
3 ساخت بلاگ 1 2  4
4 ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4
بررسی سرچ کنسول گوگل
1 ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول
2 چک کردن خطاهای گزارش شده
3 ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول
4 آنالیز بخش Coverage
5 آنالیز و رفع خطاهای مرتبط با موبایل فرندلی بودن وب سایت -
سئو محلی
1 ثبت وب سایت در نقشه گوگل
2 امتیاز و کامنت گذاری برای کسب و کار -
3 افزایش رتبه سایت در نتایج محلی - -
گزارش گیری
1 آنالیز ترافیک سایت
2 گزارش تغییرات رتبه
3 گزارش فعالیت های صورت گرفته
آموزش
1 پرسنل تولید محتوا -
2 آموزش بهینه سازی داخلی -
3 آموزش تولید محتوا با هدف سئو -
دیدگاه‌ها  
سلام ممنونم از اطلاعات کاملی که قرار دادید یه سوال داشتم دلیل تفاوت زیادی که قیمت و هزینه سئو داره چیه؟ چرا شرکت های مختلف با قیمت های مختلفی کار سئو انجام میدن؟
با سلام و درود بر شما ممنونیم که مطلب ما براتون مفید بوده در جواب سوالتون باید بگیم که یکی از دلایل تفاوت قیمت های سئو در شرکت های مختلف، تفاوت در روش های سئو، میزان تجربه و رزومه موفق آن ها است. شرکت هایی که تجربه و دانش بالایی در زمینه سئو سایت و بهینه سازی بخش های مختلف دارند، قطعا هزینه بیشتری برای انجام سئو دریافت می کنند، البته نگران نباشید شرکت ما با میزان تجربه بالایی که داره با میزان هزینه ای مناسب سئو انجام می دهد.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول قیمت سئو

سئو سایت چقدر طول میکشد؟

انجام سئو نیز مثل خیلی از پروژه های دیگر به سه صورت امکان پذیر است: 1. اگر شما میخواهید سریع نتیجه ببینید و سئو عالی باشد باید هزینه ی بیشتری بکنید 2. اگر میخواهید سئو عالی باشد و کمتر هزینه کنید زمان بیشتری طول خواهد کشید. 3. اگر میخواهید سریع سئو انجام بشود و هزینه هم نکنید به نتیجه خوبی نخواهید رسید. پس زمانی که طول میکشد سئو سایت انجام شود به طور کامل به اهداف و بودجه شما بستگی دارد.

کدام پکیج سئو برای من بهتر است؟

در انتخاب پکیج سئو موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید. به طور کلی بزرگی سایت، بودجۀ شما، وضعیت رقبا، تعداد محصولات و مواردی از این دست در انتخاب پکیج سئو اهمیت دارد. برای این انتخاب بهتر است از کمک کارشناسان استفاده کنید تا آن‌ها با توجه به نیازهای پروژۀ شما بهترین پکیج سئو را به شما پیشنهاد دهند.

قیمت سئو سایت بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه رپورتاژ ها، هزینه بهینه سازی محتوا، بک لینک ها، هزینه برندینگ، تعداد کلمات کلیدی و به طور کلی هزینه تمام کارهایی که برای ارتقاء دادن رتبه سایت انجام می شود، در قیمت سئو تاثیر گذار است.