یکی از مهمترین سوال‌ها برای افرادی که در فضای وب مشغول به کار هستند، این است که دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و سایر شهرها شامل چه سرفصل‌هایی است؟ اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از دو دهه پیش مطرح شده است و به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی تلقی می‌شود.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا و ایران به صورت حضوری و مجازی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ می‌کنند. هر یک از این دوره‌ها مشخصات، ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ اصفهان سئو به بررسی نیازهای اولیه لازم برای شرکت در این دوره‌های آموزشی و مراحل آن‌ها می‌پردازیم. پس اگر شما نیز قصد تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای اینکه در آینده بتوانید فرصت‌های شغلی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را بدست آورید، قطعا به دانش زمینه‌ای احتیاج خواهید داشت. برای کسب این دانش باید در یک دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان یا سایر شهرها شرکت کنید.

شرکت اصفهان سئو به منظور دستیابی به یکی از اهداف خود که همانا بهبود سطح علمی جوانان است، شروع به برگزاری دوره‌های جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ نموده است. در طول این دوره علاوه بر یادگیری مفاهیم و اصول تئوری مورد نیاز، به تمرین آن‌ها در قالب پروژه‌های عملی نیز خواهید پرداخت. در نتیجه در این دوره شما علاوه بر مفاهیم تئوری آن‌ها را به صورت عملی نیز تجربه می‌کنید. در پایان این دوره شما می‌توانید وب‌سایت خود را طراحی کنید و کمپین‌های تبلیغاتی بسازید. همچنین توانایی کار با گوگل ادز و تولید محتوای سئو نیز از دیگر دستاوردهای شرکت در دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ است.  همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در اصفهان و خدمات مرتبط با این حوزه با ما همراه شوید. 

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

این دوره‌ها برای افرادی مناسب است که:

  1. علاقه‌مند به فروش و متقاعد کردن دیگران هستند.
  2. برنامه‌ریزی کردن و تعیین استراتژی را برای بیشتر دیده شدن دوست دارند.
  3. توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات را دارند.
  4. به کسب‌وکارهای اینترنتی و فعالیت در استارتاپ‌های بزرگ علاقه دارند.
  5. به دنبال توسعه و مدیریت کمپین‌های مختلف تبلیغاتی هستند.
  6. دارای استراتژی مناسب برای افزایش ترافیک و جذب مخاطب در شبکه‎‌های اجتماعی هستند.
  7. افرادی که می‌خواهند مهارت و دانش خود را در حوزه‌های مختلف بازاریابی گسترش دهند.

نیازهای اولیه دانشجوی دیجیتال مارکتینگ

امروزه دوره‌های زیادی در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلف به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند. به همین دلیل انتخاب گزینه مناسب و همچنین تعیین اینکه آیا شرکت در یک دوره کافی است یا خیر بسیار دشوار است. به طور قطع شرکت در یک دوره آموزشی کافی نیست، مگر اینکه در یک دوره جامع شرکت کنید که توسط شرکت‌ها و موسسات معتبر برگزار می‌ شود. در این صورت با اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ به صورت کامل آشنا خواهید شد.

پس از انتخاب دوره مناسب، باید سرفصل‌های مورد علاقه خود را برگزینید و در دوره‌های تخصصی‌تر در راستای علاقه خود شرکت کنید. در حال حاضر اکثر دوره‌ها به ویژه دوره‌های آنلاین اطلاعات جدیدتر و درست‌تر را به مرور در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. بنابراین شما پس از گذراندن یک دوره نیاز به مرور مباحث مطرح شده پس از اعمال تغییرات دارید.

نیازهای اولیه دانشجوی دیجیتال مارکتینگ

برای شرکت در دوره مقدماتی و جامع دیجیتال مارکتینگ نیازی به داشتن پیش‌نیازهای اولیه نیست. با این وجود آشنایی نسبی درباره دیجیتال مارکتینگ سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد. اما در صورت شرکت در دوره‌ آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان که به صورت پیشرفته یا تخصصی برگزار می‌شوند، قطعا باید یک سری نیازهای اولیه را داشته باشید. بنابراین توصیه می‌شود که از دوره‌های مقدماتی و مبانی شروع کرده و مسیر درستی را برای یادگیری در پیش بگیرید.

لازم به ذکر است که برای همه دوره‌های در حال برگزاری در زمینه بازاریابی دیجیتال نمی‌توان نسخه واحدی پیچید. بنابراین بهتر است که پیش از ثبت‌نام یا خرید دوره از پشتیبان مربوطه درباره سطح آموزش و پیش‌نیازهای لازم سوال بپرسید.

مراحل آموزش دیجیتال مارکتینگ

در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان سرفصل‌های مختلفی آموزش داده می‌شود. اما مراحل یادگیری این حوزه شامل موارد زیر است:

  1. ثبت‌نام: شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ مستلزم ثبت‌نام در دوره آموزشی مربوطه است. شما می‌توانید فرم درخواست ارائه شده در وب‌سایت اصفهان سئو را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. این متخصصان مشاوره‌های لازم را درباره نحوه برگزاری و هزینه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند.
  2. شرکت در آزمون تعیین سطح: پیش از ثبت نام نهایی با یک آزمون تعیین سطح میزان آشنایی متقاضیان با دیجیتال مارکتینگ مشخص می شود. در صورتی که بیش از 30 درصد سوالات این آزمون رایگان را درست پاسخ دهید، می‌توانید در دوره‌های این مجموعه شرکت کنید.
  3. شرکت در کلاس‌های آموزشی: اصفهان سئو طبق برنامه‌ریزی مدون، کلاس‌هایی را آماده کرده است که شما می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین در آن‌ها شرکت کنید.

مراحل آموزش دیجیتال مارکتینگ

  1. انجام پروژه‌ها و جلسات تکمیلی: دوره جامع دیجیتال مارکتینگ اصفهان سئو در قالب کلاس‌هایی نیست که دانشجو در آن فقط شنونده باشد. بلکه برای تعامل بیشتر دانشجو با مباحث کلاس در پایان هر مبحث پروژه‌ها و تمرین‌هایی در نظر گرفته شده است. دانشجویان باید این پروژه‌ها را به صورت فردی یا گروهی انجام داده و ارسال کنند. همچنین به منظور ایجاد ارتباط بیشتر دانشجویان با اساتید، امکان پرسش و پاسخ فراهم شده است.
  2. آزمون نهایی و دریافت گواهینامه: پس از اتمام دوره یک آزمون تستی و تشریحی برای سنجش میزان یادگیری دانشجویان برگزار می‌شود. البته این آزمون تنها ملاک برای تعیین رتبه دانشجویان نیست و مواردی مانند امتیاز تشویقی اساتید و فعالیت عملی کلاسی نیز مهم هستند. افرادی که 70 امتیاز از 100 امتیاز را دریافت کنند، شرایط لازم برای اخذ گواهینامه پایان دوره را دارند.
 دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ سئو اصفهان

 با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت لزوم ورود کسب‌وکارها به فضای وب بیش از پیش احساس می‌شود. همچنین با رشد این حوزه فرصت‌های شغلی جدیدی برای جوانان به وجود آمده است. از این رو سئو اصفهان بهترین دیجیتال مارکتینگ در اصفهان تصمیم گرفته است که در این راستا با کیفیت‌ترین آموزش‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری مباحث بازاریابی دیجیتال قرار دهد. 

همچنین شما به واسطه شرکت در دوره‌ آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان سئو فرصت‌های شغلی زیادی را در شرکت‌های معتبر خواهید یافت. در واقع اساتیدی که با ما در این موسسه همکاری می‌کنند، می‌توانند زمینه ورود شما به دنیای کار را فراهم سازند.

 

نوشتن دیدگاه