چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم

افزایش بازدید در یوتیوب کار سختی نیست و نیاز به نظم و تمرین دارد. در واقع اگر مهارت های خود را در زمینه نحوه ایجاد محتوای جذاب افزایش دهید نتیجه فوق العاده آن را حتی بعد از مدت زمان کوتاهی خواهید دید. 

اهمیت میزان بازدید در یوتیوب

محتوا سازی در یوتیوب هم هیجان دارد و هم می تواند درآمد خوبی برای شما ایجاد کند. اما این موضوع به این بستگی دارد که محتوای شما چقدر در یوتیوب بازدید داشته باشد و یا اصطلاحا هر محتوا چند لایک می خورد. بنابراین باید اصول ساخت محتوا را بدانید. این کار غیرممکن نیست و با کمی پشتکار و نظم به راحتی می توانید تعداد بازدید در یوتیوب را افزایش دهید. آموزش سئو اصفهان را در این سایت می توانید فرا بگیرید.

اهمیت میزان بازدید در یوتیوب

مهمترین تکنیک ها برای افزایش بازدید در یوتیوب

لازم نیست دوباره خطاهای افراد دیگر را تکرار کنید و بهتر است از تکنیک های مهم زیر که برای افراد حرفه ای اثبات شده است، برای افزایش بازدید در یوتیوب استفاده نمایید:

  • انتخاب یک عنوان جذاب و مناسب: به جرات می توان گفت انتخاب یک عنوان مناسب از کل محتوا برای شما مهمتر است. زیرا اولین عامل جذب مخاطب می باشد. بنابراین به دنبال موضوعات و کلید واژه هایی باشید که بیشتر سرچ می شوند و جذابتر هستند.
  • انتخاب برچسب عالی برای ویدیو: استفاده از تگ یا برچسب نامناسب تعداد بازدیدها را به شدت کاهش می دهد. حتی اگر قبلا محتواهایی را منتشر کرده اید روی آن ها بروید و برچسب ها را تغییر دهید. از تگ های منحصر به فرد استفاده کنید تا ویدئوهای شما در بخش ویدئوهای مرتبط دیگر نمایش داده شود.
  • یک Thumbnail (تصویر کاور ویدئو) سفارشی به کار ببرید: اگر حساب یوتیوب شما معتبر و قابل تایید یوتیوب باشد می توانید از ویژگی Thumbnail سفارشی استفاده کنید، در نتیجه بازدید شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  • حتما در ویدئوهای خود از یک نشان یا برند مشخص استفاده کنید: مهم است که یک ویژگی خاص مثل نحوه شروع ویدیو، یک لوگو مرتبط با محتواهای شما و ... داشته باشید که آن را در تمام ویدیوها لحاظ کنید. این کار باعث شناخته شدن شما و افزایش مخاطبانتان می شود. در نتیجه بازید شما بیشتر خواهد شد.
  • از شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید: برای جذب مخاطب بیشتر و افزایش تعداد بازدید باید محتواهای خود را در شبکه های دیگر مثل توییتر، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و ... نیز به اشترک بگذارید و در آنجا از مخاطبان دعوت کنید که به کانال یوتیوب شما بپیوندند.
  • سعی کنید برای کانال خود یک وبسایت نیز طراحی کنید: وبسایت پشتوانه محکمی برای کانال شما خواهد بود. به خصوص اگر تمام وقت روی محتوای یوتیوب کار می کنید بهتر است آنها را روی یک وبسایت به نام برند خودتان نیز بارگذاری کنید تا بیشتر شناخته شوید. شرکت اصفهان سئو یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو در اصفهان است. برای دیده شدن کانال یوتیوب خود از مشاوران آن کمک بگیرید.
  • ویدیوهای خود را به یک playlist اضافه کنید: این کار به خوبی بازدید شما را افزایش می دهد. زمانی که ویدیوی جدیدی را آپلود کردید آن را به یک playlist که خودتان تهیه نموده اید یا از قبل موجود است اضافه کنید.
  • مخاطبان را به CTA دعوت کنید: در پایان ویدیو یا هرجایی که مناسب می دانید از مخاطبان بخواهید که شما را لایک کرده و عضو کانال شما شوند و حتی ویدیوی شما را با افراد علاقمند دیگر به اشتراک بگذارند.
  • با افراد حرفه ای در زمینه کاری خود مصاحبه کنید: اگر بتوانید در زمینه کاری خود افراد خبره را پیدا کرده و مصاحبه ای با آنها داشته باشید به شدت بازدید شما افزایش می یابد.
  • مرتبا به دنبال یادگیری بیشتر باشید: نباید برای تولید محتوا تنها کارهای قبلی را با شدت زیاد انجام دهید، بلکه باید دائما در این زمینه آموزش های مرتبط را دنبال کنید تا میزان بازدیدتان افزایش یابد.
نوشتن دیدگاه