با وجود ابزارهای متنوعی که به صورت رایگان و یا پولی برای ساخت سایت به کار می‌روند، به نظر می‌رسد گوگل ساده‌ترین پلتفرم را در اختیار تازه‌کاران و متخصصان قرار می‌دهد. سیستم گوگل با ارائه امکانات راه اندازی وب‌سایت به صورت رایگان و بدون نیاز به آشنایی با مهارت‌های کدنویسی یا تخصص در طراحی وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد یک سایت حرفه‌ای و بسیار کاربردی بسازید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما می‌توانید از طریق ساخت سایت در گوگل به راحتی صفحات وب‌سایت را ویرایش کنید و با ایجاد هماهنگی بصری، وب‌سایت کاربرپسندی را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید. گوگل سایت یک سازنده وب‌سایت بسیار ساده است که به دلیل سهولت استفاده بر مهارت‌های افرادی متمرکز است که برای اولین بار به دنبال ساخت و ایجاد سایت در گوگل هستند. شما می‌توانید تنها با چند کلیک پروژه‌های پویا و تعاملی را بسازید و آنها را مدیریت کنید. مهم‌ترین نکته در خصوص ساخت سایت در گوگل پیروی از دستورالعمل‌های ساخت وب‌سایت و به‌روزرسانی داشبورد است. سرویس گوگل برای تمامی افراد با هر میزان دانش از طراحی و ساخت وب‌سایت قابل درک است. اولین و مهم‌ترین قدم در طراحی یک وب‌سایت شخصی یا تجاری طراحی حرفه‌ای و کاربرپسند صفحه اول سایت است. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها پس از ۵ ثانیه تصمیم می‌گیرند که در یک وب‌سایت بمانند و به گردش خود ادامه دهند یا از آن خارج شوند و شانس خود را در یک وب‌سایت دیگر امتحان کنند، لازم است برای طراحی صفحه بیشترین زمان گذاشته شود. از مهم‌ترین عواملی که در صفحه اول باید رعایت شود استفاده از رنگ‌های ساده و غیر زننده، عدم استفاده از طراحی‌های شلوغ و در نهایت حفظ فاصله‌ فضاهای سفید در وب‌سایت است. شما به راحتی می‌توانید در گوگل موارد مورد نظرتان را ویرایش کنید، فاصله‌ مطالب را تنظیم کنید، عکس و ویدیو آپلود کنید و صفحات وب‌سایت را بر اساس سلیقه‌تان بچینید. اگر قصد دارید برای اهداف شخصی یا تجاری خود با ساده‌ترین ابزارها یک وب‌سایت طراحی و ایجاد کنید، این مطلب برای شما تهیه شده است. با اصفهان سئو همراه باشید.

برای ساخت سایت و نمایش آن در گوگل باید چه کار کرد؟

شما به محض ورود به حساب کاربری گوگل خود و راه‌اندازی وب‌سایت ساز گوگل به قسمت کنترل پنل هدایت خواهید شد. در این قسمت لازم است موارد زیر را وارد کنید:

  • تعیین نام شرکت: در اولین قسمت باید نام شرکت خود را وارد کنید.
  • تغییر تصویر صفحه نخست: شما به سادگی می‌توانید تصاویر مورد نظرتان را بر روی وب‌سایتتان آپلود کنید.
  • انتخاب هدر: در این قسمت لازم است سبک هدر مناسب با محتوای خود را انتخاب کنید.
  • انتخاب الگو: برای انتخاب الگوی مورد نظر خود باید به قسمت تم مراجعه کنید.
  • انتخاب رنگ سرصفحه و سبک فونت: با مراجعه به قسمت تم می‌توانید از رنگ‌ و فونت‌های متنوع استفاده کرده و یک وب‌سایت درجه یک طراحی کنید.

برای ساخت سایت و نمایش آن در گوگل باید چه کار کرد؟

  • قالب‌ها: گوگل با ارائه یک الگوی پیش‌فرض این امکان را برای شما فراهم می سازد که بتوانید به سادگی پروژه‌های خود را کنترل کنید. این بدان معناست که می‌توانید تم‌های مورد نظر را از گالری انتخاب کنید و تغییرات مورد نظر را بر روی یک الگوی پیش فرض اعمال کنید.
  • تم: گوگل هشت تم مختلف با فونت‌ها و رنگ‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد و تمامی موارد به سادگی قابل تنظیم هستند.
  • ویرایش: در قسمت ویرایش می‌توانید تم، توضیحات، صفحات، عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده در وب‌سایتتان را ویرایش و حذف و اضافه کنید. شما به سادگی‌ می‌توانید از طریق گوگل کلمات و جملات یک متن را پررنگ کنید، به حالت بولد درآورید، زیر جمله خط بکشید و شماره‌ گذاری کنید.
  • تصاویر: در این قسمت می‌توانید تصاویر مربوط به هر صفحه را به صورت مجزا تعریف کنید و عکس‌های مورد نظر خود را در وب‌سایت آپلود کنید.
  • بخش layout: در این منو می‌توانید از ۶ چیدمان پیش فرض برای ساخت وب‌سایت خود استفاده کنید. این طرح بندی‌های متنوع یک، دو، سه و چهار ستونی هستند.
  • ایجاد صفحات وب‌سایت: از طریق منوی سمت راست کنترل پنل وارد تب صفحات شوید. بر روی علامت + کلیک کرده و صفحه را نامگذاری کنید. سپس روی دکمه انجام شد کلیک کرده و کار را به اتمام رسانید. شما می‌توانید صفحات فرعی اضافه کنید و محتوای مورد نظر خود را به همراه لینک‌ها، توضیحات و موارد دیگر، وارد این صفحات کنید.   
  • دامنه وب‌سایت: برای سفارشی سازی دامنه گوگل لازم است وارد گزینه settings و پس از آن customs domains شوید و دامنه مورد نظر را تعریف کنید.

برای ساخت سایت و نمایش آن در گوگل باید چه کار کرد؟

فرقی نمی‌کند که یک تازه‌کار یا یک توسعه‌دهنده مجرب و آشنا به کدنویسی باشید، اگر قصد دارید در گوگل یک وب‌سایت بسازید می‌توانید با پیروی از مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، وب‌سایت مورد نظر خود را طراحی کنید. لازم به ذکر است که وب‌سایت‌های ساخته شده در گوگل برای پروژه‌های کوچک بی‌نظیر عمل می‌کنند، اما وب‌سایت‌های تخصصی و حرفه‌ای‌تر را نمی‌توان از این طریق راه‌اندازی کرد. اگر قصد دارید کسب و کار خود را توسعه دهید و در بازار رقابتی آنلاین رقبای تجاری‌تان را پشت سر بگذارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مسئولیت طراحی وب‌سایت خود را به یک تیم متخصص و باسابقه واگذار کنید.

ساخت سایت و آوردن آن در گوگل را به چه کسانی بسپاریم؟

اگر یک بار برای ساخت سایت تلاش کرده باشید بی‌شک به این نتیجه رسیده اید که ساخت سایت یک پروژه زمان‌بر است. با توجه به اینکه بسیاری از ما زمان کافی برای ساخت یک وب‌سایت را نداریم و به دلیل عدم دانش کافی به زبان انگلیسی و توانایی پیروی از دستورالعمل‌های ساخت وب‌سایت با مشکلات بسیار جدی و زمان‌بری مواجه می‌شویم، بهترین گزینه یافتن شرکت‌ باسابقه و افراد متخصصی است که می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با قیمت‌های مقرون به صرفه وب‌سایت مورد نظرمان را بسازند و در اختیارمان قرار دهند.

ساخت سایت و آوردن آن در گوگل را به چه کسانی بسپاریم؟

طی دو سال گذشته کسب و کارهای فراوانی فروشگاه‌های خود را به اینترنت و فضای آنلاین منتقل کرده‌اند و در حال حاضر شرکت‌های معتبر فراوانی وجود دارند که با ارائه مشاوره‌ حرفه‌ای و صادقانه شما را به اهداف تجاری‌تان نزدیک می‌کنند. یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه ی ساخت سایت، اصفهان سئو است. سئو اصفهان با داشتن مشاوران و متخصصان مجرب در مسیر ساخت یک سایت حرفه ای و پر بازده شما را یاری می کند.

آموزش سئو در اصفهان به وسیله تیم سئو اصفهان

 

 

 

نوشتن دیدگاه