چگونه یک کلمه را سئو کنیم؟

چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم؟ این سوال یکی از مهمترین پرسش هایی است که برای هر فرد تازه کاری در زمینه سئو مطرح می شود. برای راه اندازی وب سایت با هر موضوعی نیاز به دیده شدن و جذب مخاطبان بیشتر دارید. از این رو سایت شما باید در لیست نتایج گوگل حداقل در صفحه اول قرار گیرد. همچنین باید کاربرانی را به سایت خود جذب نمایید که در جستجوی کالا یا خدمات شما هستند. در این شرایط باید بهترین کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کرده و اقدام به سئو کلمه کلیدی کنید. در ادامه این مقاله از اصفهان سئو با ما همراه باشید که نحوه سئو کردن کلمات کلیدی در سایت و بالا آوردن آن ها در گوگل را بهتر یاد بگیرید. شما عزیزان می توانید سوالات و ابهامات خود در رابطه با قیمت سئو اصفهان را با مشاورین اصفهان سئو در میان بگذارید، کارشناسان ما با کما میل پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

چگونه یک کلمه را سئو کنیم

سئو یک کلمه

منظور از کلمات کلیدی اصلی کلماتی هستند که بیشترین میزان جستجو را در کسب و کار شما دارند. برای مثال اگر شما سایتی با موضوع معماری را مدیریت می کنید، کلماتی مانند دکوراسیون منزل جزو کلمات کلیدی اصلی شما هستند. انتخاب کلمات کلیدی اصلی و مرتبط به روش های مختلفی مانند بررسی الکسا سایت رقبا و استفاده از گوگل ادوردز صورت می گیرد. پس از شناسایی این کلمات باید شیوه سئو کلمه کلیدی (مثلا سئو اصفهان) را انتخاب کنید. بهترین راهکار برای بهینه سازی سایت استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید است. در ابتدا شما باید کلمات کلیدی خود را به سه دسته کانونی، اصلی و مرتبط تقسیم کنید. کلمه کانونی مهمترین کلمه مد نظر شما است که باید آن را روی صفحه اصلی سایت بهینه سازی نمایید. با توجه به موضوع کلمات اصلی دیگر می توانید تمرکز خود را روی صفحه اصلی قرار دهید. همچنین در صورتی که کلمه اصلی با کلمه کانونی متفاوت است، می توانید صفحه ای را برای آن کلمات ایجاد کنید. برای کلمات مرتبط نیز باید اقدامات زیر صورت گیرد:

  • در ابتدا شما باید یک دایرکتوری کامل از کلمات و خدمات مرتبط با حوزه کاری خود را به صورت مقاله در بخش وبلاگ درست کنید. این بدین معنی است که شما باید لیست کلماتی که در کسب و کارتان به کار می رود را بدست آورید. برای مثال اگر وب سایت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، لیست کلمات شما شامل بازاریابی دیجیتال، سئو و بسیاری کلمات دیگر است.
  • پس از فهرست کردن این کلمات باید مقالاتی با پسوند چیست برای آن ها بنویسید. برای مثال مقاله ای با عنوان بازاریابی دیجیتال چیست را تهیه کنید. در این مقالات با کلمه های اصلی و کانونی به صفحات اصلی خود حداقل یک‌بار لینک دهید. در نهایت باید لینک هایی را بین این مقالات نیز به وجود آورید.

سئو یک کلمه

چگونه یک کلمه کلیدی را سئو کنیم تا در گوگل بالا بیاید؟

برای بالا آوردن یک کلمه کلیدی در گوگل این فرض را در نظر می گیریم که مناسب ترین کلمه کلیدی را با استفاده از ابزارهای موجود استخراج کرده اید. زیرا یافتن بهترین کلمه کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کار سایت اصول مهمی دارد. همچنین لازم به ذکر است که سئو کلمه کلیدی و کسب رتبه برتر برای آن در گوگل هدفی قابل دسترس است؛ به شرط اینکه تمام اصول سئو را در این زمینه به کار ببرید. اما این مسئله که کسب و کار شما در دنیای اینترنت عملکردی موفق داشته باشد، مبحثی گسترده تر است که نیاز به فعالیت مستمر دارد. بنابراین سئو سایت را تنها بخشی از وظایف خود به عنوان یک مدیر سایت یا وبمستر بدانید. شما باید وب سایت خود را در همه ابعاد فنی و ارائه خدمات توسعه دهید. اقدامات لازم برای بالا آوردن یک کلمه کلیدی در گوگل به شرح زیر است:

  • تولید محتوای جذاب، مفید و مرتبط با موضوع کسب و کار: محتوایی مناسب تولید کنید که همه استانداردهای سئو را رعایت کرده باشد.
  • استفاده از تصاویری جذاب، با کیفیت همراه با صفت ALT: در محتوای خود از تصاویری با کیفیت و مناسب استفاده کنید. همچنین برای تصاویر خود صفت alt در نظر بگیرید که شامل کلمه کلیدی مورد نظر یا کلمات مرتبط دیگر باشد.
  • رعایت ساختار و سلسله مراتب صفحات سایت: ساختاری کلی برای محتوای متنی در نظر گرفته و سر صفحه ها را مشخص سازید.
  • رعایت لینک گذاری های مناسب و اصولی در سایت: به یاد داشته باشید که نباید لینک دهی را روی کلمه کلیدی اصلی انجام دهید.
نوشتن دیدگاه