افزایش رتبه گوگل

داشتن رتبه برتر در گوگل اوج موفقیت در تجارت آنلاین است. صفحه اول گوگل 95 درصد از ترافیک وب را دریافت می کند و صفحات بعدی 5 درصد یا کمتر از کل بازدید را به خود اختصاص می دهند. واقعیت این است که یک دکمه جادویی وجود ندارد تا با فشردن آن رتبه ی سایت در گوگل افزایش یابد، زیرا حقیقت این است که این کار به تدبیر و خلاقیت نیاز دارد. اگرچه جادویی وجود ندارد اما مراحلی هست که می توانید برای رسیدن به رتبه ی بهتر و صفحه نتایج موتور جستجو از آنها استفاده کنید.

محتوای باکیفیت عامل شماره یک در رتبه بندی موتور جستجوگر شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای باکیفیت ایجاد شده برای کاربر، بازدید سایت را افزایش می دهد که باعث بهبود اعتبار و امتیاز سایت شما می شود. مهارت های خود را در نوشتن مطلب برای وبسایت دقیقتر کنید.  شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید، ما از طراحی سایت در اصفهان تا ارائه خدمات سئو همراه شما خواهیم بود.

استفاده از کلید واژه ها در افزایش رتبه گوگل

برای هر مطلب در صفحه وبسایت خود یک عبارت کلیدی خاص را شناسایی و هدف قرار دهید. به این فکر کنید که خواننده شما چگونه می تواند آن صفحه خاص را با عبارات جستجو پیدا کند و کدام عبارات و واژه ها بیشتر جستجو می شوند. عباراتی مانند:
مهندسی پزشکی چیست؟، چگونه می توان برای بورسیه تحصیلی اقدام کرد؟، مهلت درخواست، پیتزا با گوشت، کاربرد آهن در صنعت، ویزا کانادا و ...
دستیابی به رتبه بندی موتور جستجو برای چندین عبارت کلیدی برای یک صفحه وب، بسیار دشوار است، مگر اینکه این عبارات مشابه یکدیگر باشند. شاید یک صفحه هم برای "مشاغل مهندسی پزشکی" و هم "رشته های مهندسی پزشکی" رتبه بندی شود. رتبه بندی برای عناوینی مانند "امور دانشجویی" یا "تبعیض جنسیتی" و "رویه های گزارش خشونت" در چنین صفحه ای بعید است، پس اگر می خواهید برای چندین عبارت کلیدی در وبسایت خود رتبه بندی کنید باید برای هر عبارت کلمه کلیدی که هدف قرار داده اید یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید. آموزش سئو اصفهان را می توانید در این سایت فرا بگیرید.

استفاده از کلید واژه ها در افزایش رتبه گوگل

قرار دادن درست کلمات کلیدی در افزایش رتبه گوگل

پس از انتخاب عبارت کلیدی برای یک صفحه مشخص این سوالات را در نظر بگیرید:

  • آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در URL صفحه استفاده کنم؟
  • آیا می توانم بخش یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه و زیر عنوان به کار ببرم؟

پاسخ مثبت به این سوالات می تواند رتبه شما در موتور جستجو را بهبود بخشد و افزایش دهد و از طرفی چند کاربر پسند نیز باشید.

محتوای وبسایت در افزایش رتبه گوگل

فراتر از URL صفحه، عنوان اصلی و محتوا بیشترین تأثیر را در رتبه بندی موتور جستجو دارد. عبارت کلمه کلیدی خود را چندین بار در سراسر صفحه تکرار کنید. یک یا دو بار در پاراگراف های اول و دو تا چهار بار دیگر در محتوای باقیمانده از آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که برای برجسته سازی این عبارات کلیدی از بولد کردن، اریب نوشتن، سرعنوان (به ویژه H1) و سایر روش های تأکیدی هنگام تایپ استفاده کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا هنوز می خواهید زبان و سبک نوشتاری شما به طور طبیعی خوانده شود.
هرگز نوشتن خوب و روان را فدای سئو نکنید زیرا بهترین صفحات برای کاربران نوشته شده است نه برای موتور جستجوی گوگل؛ پس این کاربر است که باید نوشته را دوست داشته باشد. محتوای به طور منظم به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های بروز و هماهنگ بودن یک سایت با محتوایی که در آن نوشته شده مشاهده می شود، بنابراین حتماً محتوا را به روز نگه دارید. در صورتی که می خواهید رتبه سایتتان را افزایش دهید می توانید با کارشناسان سئو سایت اصفهان تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار بدهند. اصفهان سئو با داشتن متخصص های سئو و تیم آموزش دیده آن یکی از بهترین مجموعه های سئو در اصفهان است که می تواند رتبه سایت شما را در گوگل افزایش دهد.

نوشتن دیدگاه