حتی اگر بهترین سایت دنیا را نیز طراحی کرده باشید، باز هم نیاز به یک تیم پشتیبانی سایت دارید، چرا که دنیای اینترنت یک دنیای گسترده است که میتواند هر روز رشد کند. از سوی دیگر ارائه یک محتوای به روز و مناسب میتواند شما را در مقایسه با رقبا چند قدم به پیش ببرد، اما در انتخاب تیم پشتیبانی نکاتی را باید رعایت کنید که در ادامه به برسی تعدادی از آنها میپردازیم. همچنین در این مقاله به یکی از بهترین تیمهای پشتیبانی سایت در اصفهان اشاره میکنیم. شما عزیزان میتوانید به سادگی با این مجموعه ارتباط بگیرید و پشتیبانی سایت خود را به طور کامل به آنها بسپارید. راه اندازی وب سایت در اصفهان را به شرکت های معتبر و کار درستی همچون سئو سایت اصفهان، پونه مدیا و... بسپارید.
نکات مهم در انتخاب تیم پشتیبانی
آشنایی با سیستم مدیریت محتوایی شما یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. اگر یک سایت وردپرسی دارید، تیم پشتیبانی شما باید با وردپرس به خوبی آشنا باشند. همین مورد درباره سایتهای با طراحی اختصاصی، جوملا و پرستاشاپ نیز صدق میکند. پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته خیال شما را از بابت مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود راحت میکند. یک تیم پشتیبانی خوب باید بتواند در هر ساعتی از شبانه روز مشکلات برنامه نویسی را به خوبی حل کند، همچنین در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتریان شما را بدهد. پشتیبانی برنامه نویسی سایت یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام داشتن یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. به روز رسانی مرتب کدها و برطرف کردن حفرههای امنیتی میتواند سایت شما را به سرعت به یکی از بهترینهای گوگل تبدیل کند. البته در صورتی که این به روز رسانیها همراه با یک تیم سئوی موفق باشد. به روز رسانی و تولید محتوا یکی از اصول مهمی است که در انتخاب تیم پشتیبانی سایت باید در نظر بگیرید. به طور کلی الگوریتمهای گوگل به نحوی تغییر کرده است که امروزه اهمیت محتوا بسیار بیشتر از گذشته شده است، از این رو اگر به دنبال رتبه یک صفحه اول و فروش بیشتر هستید، به دنبال تیمی باشید که به روزرسانی و تولید محتوای خوبی داشته باشد.
وظایف تیم پشتیبانی سایت در اصفهان
اگر بخواهیم وظایف تیمهای سایت را در یک دسته بندی کوتاه جای دهیم، این دسته بندی شامل سه مورد میشود:
- پشتیبانی فنی
- پشتیبانی محتوایی
- پشتیبانی امنیتی
اولین وظیفه تیم پشتیبانی سایت، پاسخ به نظرات، تلفنها و ایمیلهایی است که به سایت زده میشود. در این میان پاسخ دهی به نظرات در سایت از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است، چرا که گوگل میتواند این نظرات را برسی و رتبه شما را افزایش دهد. استفاده بهینه از منابع میتواند هزینههای شما را به شدت کاهش دهد، از این رو یکی از مهمترین وظایف تیم سایت در اصفهان، استفاده بهینه از منابعی همچون هاست است. یک تیم سایت موفق باید بتواند به خوبی وضعیت سایت در مرورگرهای مختلف را برسی و مشکلات را به واحد برنامه نویسی خود ارجاع دهد. واحد برنامه نویسی پشتیبانی سایت نیز باید بتواند به خوبی مشکلات را درک کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را رفع کند، از این رو به شما عزیزان توصیه میکنیم از سئوکارها و تیمهایی استفاده کنید که برنامه نویس همراه خود دارند. یکی از مهمترین وظایف یک تیم سایت در اصفهان، پشتیبان گیری مداوم و منظم است. پشتیبانها از اهمیت فوق العادهای برخوردار هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل این فایلهای پشتیبان هستند که میتوانند شما را نجات دهند. مدیریت لینکهای داخلی و خارجی وبسایت از اهمیت فوق العادهای برخوردار است. داشتن طبق آخرین به روزرسانی الگوریتمهای گوگل سایتهایی که لینکهای مفید بیشتری دریافت کرده باشند، میتوانند رتبه بهتری نیز دریافت کنند
همانطور که اشاره کردیم پشتیبانی سایت یک فرآیند گسترده و نیازمند یک تیم کاربلد است. سئو اصفهان یکی از تیمهایی است که در این حوزه موفق عمل کرده است. این مجموعه با برسی کلمات کلیدی مناسب سایت شما، رقبا و آنچه گوگل پیشنهاد کرده است، مناسبترین کلمات را انتخاب کرده و فرآیند سئو را شروع میکند. همچنین فعالیتهایی همچون برسی لینکهای داخلی و خارجی، برسی وضعیت محتوایی سایت و… را میتوانید به این مجموعه بسپارید. پشتیبانی سایت یک فرآیند کامل و زمان بر است که نیاز به یک تیم متخصص دارد. اینکه این تیم متخصص چه ویژگیهایی داشته باشد و آنها را از کجا پیدا کنیم؛ در این مقاله مورد برسی قرار گرفت. شما عزیزان میتوانید به مجموعههای مطرحی همچون سئو سایت اصفهان اعتماد کرده و پشتیبانی سایت خود را به آنها واگذار نمایید.
تعرفه پشتیبانی وب سایت
پکیج | A | B | C | D | E | |
---|---|---|---|---|---|---|
شرایط پایه پشتیبانی سایت | ||||||
1 | قیمت پشتیبانی سایت | 1 میلیون | 2 میلیون | 4 میلیون | 8 میلیون | 16 میلیون |
2 | مدت زمان پشتیبانی | 12 ماه | 12 ماه | 12 ماه | 12 ماه | 12 ماه |
3 | تعداد وب سایت | یک | یک | یک | یک | یک |
1 | دسترسی هاست | |||||
بروزرسانی های فنی | ||||||
1 | بروزرسانی هسته سیستم | |||||
2 | بروزرسانی ماژول ها | |||||
3 | مهاجرت به نسخه بالاتر | |||||
4 | نصب افزونه های کاربردی کوچک | |||||
رفع مشکلات سایت | ||||||
1 | خطاهای برنامه نویسی | |||||
2 | خطاهای کاربری از سمت اپراتور سایت | تا 3 ساعت | تا 6 ساعت | تا 12 ساعت | تا 24 ساعت | تا 48 ساعت |
3 | تغییرات رمزهای عبور | |||||
4 | ویرایش ایمیل ها | |||||
5 | پاسخگویی به مشکلات از طریق تیکت | |||||
6 | مشکلات هاست و دامنه | |||||
پشتیبان گیری و امنیت | ||||||
1 | پشنیبان گیری | هفتگی | هفتگی | هفتگی | هفتگی | روزانه |
2 | مانیتورنیگ امنیتی | |||||
3 | بازیابی اطلاعات سایت | |||||
4 | پشتیبان گیری محلی | |||||
آموزش و پیگیری | ||||||
1 | پیگیری مشکلات درگاههای پرداخت | |||||
2 | پیگیری نماد الکترونیک | |||||
3 | پیگیری تمدید ساماندهی | |||||
4 | آموزش پرسنل | فیلم و PDF | فیلم و PDF | فیلم و PDF | تا 2 ساعت | تا 2 ساعت |
قوانین پاسخگویی | ||||||
1 | پاسخگویی در ساعات اداری | |||||
2 | پاسخگویی در ساعات غیر اداری | |||||
3 | حداکثر زمان پاسخگویی موارد اورژانسی | 4 ساعت | 4 ساعت | 4 ساعت | 2 ساعت | 2 ساعت |
4 | حداکثر زمان پاسخگویی موارد متوسط | 3 روز کاری | 2 روز کاری | 2 روز کاری | 1 روز کاری | 1 روز کاری |
5 | پاسخگویی موارد خاص | اعلام زمان | اعلام زمان | اعلام زمان | اعلام زمان | اعلام زمان |
بهینه سازی و ورود اطلاعات | ||||||
1 | تغییرات قالب | تا 2 ساعت | تا 4 ساعت | تا 6 ساعت | تا 12 ساعت | |
2 | ورود اطلاعات جدید | 4 محتوا | 8 محتوا | 16 محتوا | 32 محتوا | |
3 | ویرایش اطلاعات | 4 محتوا | 8 محتوا | 16 محتوا | 32 محتوا | |
4 | مشاوره بهینه سازی سئو | تا 1 ساعت | تا 2 ساعت | تا 3 ساعت | ||
5 | مشاوره UI و UX | تا 1 ساعت | تا 2 ساعت | تا 3 ساعت | ||
6 | بهینه سازی سرعت | |||||
اتصالات سایت | ||||||
1 | اتصال به گوگل سرچ کنسول | |||||
2 | اتصال به گوگل آنالیتیکس | |||||
3 | اتصال به تگ منیجیر | |||||
4 | اسکما |