با ما در تماس باشید

4566 -031

طراحی سایت اختصاصی در اصفهان
طراحی سایت اختصاصی در اصفهان
طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

رواج کسب و کارهای اینترنتی و تمایل افراد و کارفرماها برای داشتن انواع وبسایت، باعث شده تا پلتفرم های مختلفی برای طراحی سایت در دسترس افراد قرار گیرند. انواع پلتفرم طراحی سایت که معروف ترین آن ها وردپرس است، امکان ساخت وبسایت در کمترین زمان ممکن را فراهم می کنند. با این حال، افزایش روز افزون استفاده از این نوع پلتفرم های آماده باعث شده تا ساختار بسیاری از سایت ها مشابه باشند. در نتیجه وبسایت های مختلف، جز در تغییر برخی ترکیب رنگ ها و فونت ها، جذابیت و تنوعی ارائه نمی دهند. به این ترتیب، برای افرادی که به دنبال یک سایت اختصاصی و منحصر به فرد هستند، استفاده از پلتفرم های آماده توصیه نمی شود.

طراحی سایت اختصاصی برای یک شخص، شرکت یا فروشگاه نیاز به اقدامات پایه ای و اساسی دارد. در واقع، برای طراحی و راه اندازی یک سایت اختصاصی لازم است تمامی مراحل از کدنویسی سایت تا تولید محتوا به صورت اختصاصی و یونیک انجام گیرد. در نتیجه، شرکت یا شخص مورد نظر می تواند تمامی ایده های منحصر به کسب و کار یا فعالیت خود را در طراحی سایت اختصاصی خود دخالت دهد.

با توجه به اینکه فرایند طراحی سایت اختصاصی باید از صفر تا صد، به طور منحصر به فردی انجام گیرد، بنابراین همکاری افراد یک تیم حرفه ای را می طلبد. از این رو، هزینه طراحی سایت اختصاصی نیز نسبت به سایت هایی که با پلتفرم های آماده ساخته می شوند، بسیار بیشتر خواهد بود. سایت اصفهان یک گزینه مناسب برای طراحی وبسایت اختصاصی شما با قیمت مناسب خواهد بود. پشتیبانی سایت در اصفهان توسط سایت اصفهان با هزینه ای معقول صورت می گیرد.

طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی به معنای طراحی و اجرای قالب های منحصر به فرد برای راه اندازی وبسایت یک شرکت، شخص یا فروشگاه است. در واقع، هنگامی که کارفرما به دنبال پیاده سازی ایده های جدید خود در طراحی وبسایت است، باید از طریق طراحی سایت اختصاصی اقدام نماید. این کار به او کمک می کند تا یک سایت منحصر به فرد و یکتا برای خود طراحی و راه اندازی کند.

طراحی سایت اختصاصی بر خلاف سایت هایی که با پلتفرم های آماده ساخته می شوند، باید از مرحله کدنویسی آغاز شود. یعنی برای طراحی یک سایت اختصاصی لازم است برنامه نویسان مجرب و ماهر کد جدیدی را بر اساس ایده های کارفرما نوشته و پیاده سازی نمایند.

این نکته را فراموش نکنید که طراحی وبسایت اختصاصی و راه اندازی آن نباید تنها به جلوه های بصری و ظاهر وبسایت محدود شود. آنچه شما را از دیگران برتر می سازد، داشتن ظاهری زیبا در کنار محتوای قوی و بهینه سازی شده است. بنابراین علاوه بر زیباسازی ظاهر وبسایت، باید به دنبال بهینه سازی و سئوی محتوا به بهترین شکل ممکن بود. اگر یک وبسایت زیبا از نظر گوگل دوست داشتنی نباشد، آن گاه نمی تواند رسالت خود را به سرانجام برساند. کلاس سایت اصفهان آموزش های مفیدی را به شما جهت یادگیری سئو ارائه می دهد.

طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

مزایا و معایب طراحی سایت اختصاصی

از نظر هر کاربری یک وبسایت با سرعت بارگذاری بالا، ظاهری زیبا و متفاوت و محتوایی باکیفیت، کاملا ایده آل است. از این رو، طراحی سایت اختصاصی از نظر ایجاد دیدگاه مثبت در کاربران و تاثیر بر پیشرفت کسب و کار تاثیر بسزایی دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی سایت اختصاصی هزینه بالاتری نسبت به وبسایت های وردپرسی خواهد داشت. علت این موضوع به فعالیت گسترده ای مربوط می شود که باید توسط افراد زیادی انجام گیرد. در نظر داشته باشید که کدنویسی، طراحی، بهینه سازی و سئوی یک سایت اختصاصی، کاری حرفه ای و پرهزینه به حساب می آید.

هزینه طراحی سایت های اختصاصی که در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می شوند، بسیار بالا هستند. اما این مساله در مقابل عملکرد بهینه وبسایت اختصاصی، ظاهر زیبا، یوزرفرندلی بودن، سرعت بالا و پشتیبانی آن از سوی طراح و سازنده، قابل چشم پوشی است.

طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

در حال حاضر شرکت ها و برندهای مختلفی به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند. به همین دلیل لازم است تیم هایی را شناسایی کنند که در این زمنیه تجربه و تبحر کافی را داشته باشند.

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب تیم حرفه ای برای طراحی سایت اختصاصی در اصفهان و شهرهای دیگر، توجه به نمونه سایت های مختلفی است که آن تیم مدیریت می کند. یوزرفرندلی بودن، رسپانسیو بودن، طراحی زیبا، انتخاب ترکیب رنگ و فونت جذاب و پیاده سازی ایده های کارفرما به بهترین شکل ممکن، از ویژگی های یک سایت اختصاصی خوب است. بررسی نمونه کارهای یک شرکت یا تیم طراحی سایت اختصاصی، میزان توجه طراحان به این فاکتورها را نشان می دهد. وجود برخی ابزارهای گوگلی به سنجش این نوع فاکتورها کمک می کند.

یکی از تیم های حرفه ای در زمینه طراحی سایت اختصاصی در اصفهان، تیم سایت اصفهان است. این تیم، تجربه فراوانی در ایجاد سایت های اختصاصی با کیفیت و سرعت بالا دارد. مراجعه به وبسایت های اختصاصی طراحی شده در تیم سایت اصفهان و مقایسه آن ها با وبسایت های طراحی شده توسط شرکت های دیگر کمک می کند تا توانایی های این تیم ملموس تر شود.

قیمت طراح سایت اختصاصی در اصفهان

فرایند طراحی سایت اختصاصی شامل کدنویسی تا تولید محتوا، به صورت کاملا منحصر به فرد انجام می گیرد. کارفرما می تواند تمامی نظرات و پیشنهادات خود را به طراح ارائه دهد. در نتیجه امکان ایجاد یک وبسایت اختصاصی، یکتا و متناسب با نیاز کارفرما فراهم خواهد شد. مسلما طراحی یک سایت اختصاصی با ساختاری ویژه و یکتا، هزینه های زیادی را برای طراح سایت در بر دارد. یک تیم طراحی سایت اختصاصی شامل افراد زیر می شود:

  • طراح گرافیک
  • برنامه نویس اچ تی ام ال (HTML)
  • برنامه نویس تحت کلاینت یا کاربر
  • تیم بهینه سازی و سئوی محتوا
  • برنامه نویسان تحت سرور
  • گروه آزمایش کننده سایت

فعالیت اعضای هر یک از این گروه ها هزینه های زیادی را بر شرکت طراح تحمیل می کند. بنابراین لازم است در تخمین هزینه طراحی سایت اختصاصی، این موارد را در نظر گرفت.

طراحی سایت اختصاصی در اصفهان

از سوی دیگر خرید هاست، سرور و دامنه برای پیاده سازی و راه اندازی سایت اختصاصی اهمیت زیادی دارد. هر چه هاست ظرفیت بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. سرور نیز در بالابردن سرعت بارگذاری وبسایت، اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین برای داشتن یک وبسایت سریع با ظرفیت بالا لازم است کارفرما هزینه سنگینی پرداخت نماید. در هر حال، تخمین هزینه طراحی سایت اختصاصی بر اساس بودجه و وضعیت مالی کارفرما خواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه هزینه بیشتری پرداخت کنید، مسلما نتیجه رضایت بخش تری نیز به دست خواهید آورد.

هر شرکت بر اساس قراردادها و امتیازات خود می تواند تخفیف هایی را برای کارفرمایان در نظر بگیرد. سایت اصفهان از جمله تیم هایی است که طراحی سایت اختصاصی را از کدنویسی تا سئو و بهینه سازی، با مناسب ترین هزینه انجام می دهد. شما عزیزان می توانید علاوه بر خدمات یاد شده برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در اصفهان با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. اگر می خواهید طراحی سایت را آموزش ببینید، سایت اصفهان با برگزاری بهترین دوره آموزش شخصی طراحی سایت در اصفهان به شما در این زمینه کمک فراوانی می کند.