جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 4:39 بعد از ظهر

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

اینستاگرام یکی از قویترین پلتفرم های دنیای مجازی و بهترین روش برای دیده شدن و بازاریابی است. برای اینکه افراد بیشتری بتوانند اکانت شما را در اینستاگرام دنبال کنند لازم است که پیج شما در موتورهای جستجو بهینه سازی شود. در این مطلب قصد داریم با چند گام ساده امکان ثبت شدن پیج اینستاگرام در گوگل را به شما آموزش دهیم.

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

مراحل ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

گام های زیر را دنبال کنید تا بتوانید پیج خود را در گوگل ثبت کنید:

  • در قدم اول اطمینان حاصل کنید که پیج اینستاگرام شما در حالت پابلیک یعنی عمومی قرار دارد و هر کسی می تواند به محتوای آن دسترسی داشته باشد. این دقیقاً چیزی است که شما به عنوان یک بازاریاب به آن نیاز دارید.
  • در گام دوم باید برای پیج اینستاگرام خود شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید. شما اجازه دارید تا در گوگل از بخش schema.org استفاده کنید و پروفایل های خود را در شبکه های اجتماعی آنجا معرفی کنید. اگر بخشی از knowledge Graph صفحه جستجو به شما تعلق داشته باشد حساب کاربری پیج اینستاگرام شما در آنجا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
  • در گام سوم نام کاربری خود را به گونه ای انتخاب کنید تا مهمترین اطلاعات پیج شما در آنجا رویت شود. از آنجایی که تایتل تگ اینستاگرام به صورت اتوماتیک از اطلاعات پروفایل شما ایجاد می شود بهترین راه برای گنجاندن اطلاعات در تایتل تگ اینستاگرام قراردادن آنها زیر نام پروفایل است.
  • در قدم چهارم می بایست یک بیو بنویسید و تا می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید. حتی می‌توانید هشتگ را نیز در بیوی خود بگنجانید و این برای کاربرانی است که بیش از یک پیج در اینستاگرام دارند. شما باید حساب ویژه ای روی بیو باز کنید زیرا این متن از اینستاگرام تنها متنی است که می تواند در گوگل کرول (خزش) شود. البته باید بدانید که اجازه ندارید بیش از ۱۵۰ کاراکتر را در بیو بگنجانید.
  • در گام پنجم سعی کنید که با ویدیوها و عکس های خود مانند تایتل تگ رفتار کنید و زیر عکس ها از کلمات کلیدی به عنوان کپشن استفاده کنید. وقتی که اینستاگرام برای پست شما صفحه باز می کند عکس شما به همراه تایتل تگ آن قابل رویت است.
  • در گام ششم بهترین کار این است که پست های خود را به صورت مستقیم کپی لینک کنید. از آنجایی که لینک های اینستاگرام برای گوگل لینک های واقعی به شمار نمی روند بهترین کار این است که لینک پست های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف قرار دهید تا افراد بیشتری بتوانند از پیج شما دیدن کنند.

چگونه پیج اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

نتیجه ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

گوگل یکی از پربازدیدترین موتورهای جستجو را دارا است و ثبت کردن پیج اینستاگرام در آنجا به افزایش بازدیدکنندگان کمک بسزایی می کند. از طرفی هم ثبت کردن اکانت اینستاگرام در گوگل کار ساده‌ای نیست زیرا نه گوگل و نه خود اینستاگرام اجازه ایندکس شدن محتوای پیج را نمی دهند، ولی این مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد. به طور کلی اینستاگرام برنامه ای است که بر پایه جاوا اسکریپت ساخته شده است ولی استفاده از گام هایی که در این مطلب گفته شد به شما کمک می کند تا پروفایل و پست های شما در نتایج جستجو برای افراد مختلف نشان داده شوند و بازدید آنها از پیج شما افزایش پیدا کند.

مطلب پیشنهادی

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟

همه کسب‌وکارها دوست دارند به محض سرچ اسم وب‌سایت یا برندشان، نام و مطالب مرتبط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳